sobota 20. června 2015

Limitovaná edice Essence Love and sound

Oficiálně u nás měla limitka Love and sound být už v dubnu, ale u nás se objevila až teď. A protože věřím tomu, že i jinde tomu bude stejně, rozhodla jsem se zrecenzovat produkty, které jsem si koupila. 


zdroj

Je pravda, že většina produktů pro mě bylo velkým lákadlem, ale nepodlehla jsem a koupila si jenom 2 stíny a tetovačky na prsty.
Začnu tedy stíny. Vybrala jsem si vínový - 01 glastonberry, a takový meruňkovo-broskvový - 02 make life a festival.



Oba dva jsou hezky pigmentované a dobře se nanáší. Jsou dost slisované, a proto ani moc nepráší. A ke všemu mi stačí jen tyto 2 stíny k vytvoření líčení, protože k sobě obě barvy krásně ladí. Určitě je mohu doporučit.

01 glastonberry
02 make life a festival
Dalším produktem, co jsem si z limitky pořídila, jsou tetovačky na prsty. Ano, může se to zdát jako blbost, ale já tím byla unešená a nutně jsem to potřebovala. :-D


Jak můžete vidět, tetovačky jsem zatím nezkoušela, ale věřím tomu, že budou jako jakékoliv jiné a že budou mít i stejnou výdrž. 

A co vy? Viděli jste už tuto limitku? A máte z ní něco?


Žádné komentáře:

Okomentovat