neděle 28. června 2015

Chemická malina na rty od Baley

Nejsem nadšenec do balzámů na rty. Používám je vlastně jen občas v zimě, když mám rty sušší a pak jen někdy na noc, když si vzpomenu. Do teď jsem taky měla pouze jeden nějaký no name balzám. Měla jsem ho už dost dlouho a už mi přišel divný, a tak jsem se rozhodla pořídit si jiný. A protože balzám nepožívám denně, rozhodla jsem se, pořídit si jen nějaký levnější. Nakonec to vyhrál malinový balzám od Baley. Tento balzám je limitovaná edice, ale určitě ho seženete. (Pokud ho tedy vůbec vyhledávat budete. :-D )



Pokud byste od balzámu čekali příjemnou malinovou vůni, jste vedle. Hned po rozdělání a přivonění mě praštila do nosu jeho silná a přeslazená chemická vůně. (No spíše smrad.) Řekla jsem si ale, že na puse to neucítím a balzám jsem si nanesla na rty. A přišlo další zklamání. Chuť má divně nasládlou a opět velice umělohmotnou. Navíc na rtech vůbec nevydrží a přijde mi, že i trochu rty vysušuje. 



Balzám stál sice jen asi 30Kč, ale i tak to jsou pro mě zbytečně vyhozené peníze a po dalším balzámu od Baley vážně netoužím. A jak jste na tom vy? Jste s balzámy od Baley spokojení nebo naopak jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat